CHOOSE YOUR LANGUAGE

środa, 1 maja 2013

Jak przedłużyć trwałość lakieru ?

Hej ! Dzisiaj wam pokażę mój nowo odkryty sposób przedłużenia trwałości pięknie pomalowanych paznokci

Wiele słyszałam o rożnych topcoatach basecoatach itp ale nigdy jakoś nie przyłożyłam się do malowania tylu warstw ( basecoat, dwie warstwy lakieru i topcoat). Od kiedy znalazłam w swojej kolekcji topcoar Rapi dry z Opi można by powiedzieć ze moje malowanie paznokci nabrało nowego życia  Dokupialam jeszcze ostatnio basecoat z Me Me Me i jest czad :)

1.Na początek nakładam basecoat z Me Me Me ( można go nakładać również na wierzch , przyspiesza wysychanie i nadaje ładnego blasku)

2. Następnie cienka warstwę lakieru na paznokcie u jednej później u drugiej reki ( nie czekając aż wyschnie) nakładam druga warstwę na pierwsza i druga dłoń.

3. Później znowu nie czekając aż wyschnie nakładam topcoat RAPI DRY BY OPI, który zastyga bardzo szybko i przyspiesza wysychanie paznokci.
Ja miałam straszny problem z suszeniem paznokcie, ponieważ zawsze gdzieś dotknęłam paznokciem i cale malowanie poszło na marne a ten topcoat jest cudowny .

Zanim kopiłam ten produkt z Me Me Me nałożyłam na swoje paznokcie lakier za 3 zł !!!!!( kupiony na jakim coś w stylu targu :) i na niego nałożyłam topcoat . Lakier trzymał mi się 4 dni bez naruszenia( lekko może zaczął mi się zdzierać przy końcu paznokcia ale to naturalne ) a byłam na basenie i nic nie zszedł z paznokci lakier.

Naprawdę polecam wam używanie takich własnie lakierów nawierzchniowych, jeśli nie lubicie długo czekać az wyschnie, albo gdzieś się spieszycie. Pamiętajcie również ze lepiej jest nałożyć dwie ale cienkie warstwy niż jedna ale gruba :)

Tu jeszcze kilka zdjęć produktow:)













Buziaki
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz