CHOOSE YOUR LANGUAGE

poniedziałek, 17 września 2012

Jesienny Outfit Of The Day , czyli stroj dnia by Aga

Czesc ! W dzisiejszym poscie pokaze wam stroj dnia na cieplejsze jesienne dni :) mam nadzieje ze to ze mam ciagle te same buty w kazdym stroju ale teraz czesto je nosze :p sewterek ktory mam dzis na sobie juz pokazywalam w innym outficie ale dzis w innej odslonie :)
Bordo w tym sezonie jest mega modne , a spodnie w tym kolorze sa hitem :) .
Koronka rowniez jest goracym trendem tej jesieni , co bardzo mi sie podoba , poniewaz dodaje nam subtelnosci i delikatnosci :)
Plecione branoletki sa jak najbardziej na tak , ja uwielbiam robic je sama , ale znacznie latwiej jest je kupic , a dodatek cwiekow sprawia ze nasz stroj jest nieco bardziej wyrazisty :-)
Skorzane kurtki chyba nigdy nie wyjda z mody moja jest oczywiscie ze sztucznej skroki :)
Co mam na sobie :
- buty Vans (Autentic )
- spodnie bordowe z Bershki
- sweterek Stradivarius ( pod spodem bialy top )
- kurtka Cache Cache
- bransoletka z cwiekami New look
- bransoletka DIY

Mam nadzieje , ze moj stroj dnia sie wam spodobal
Buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz