CHOOSE YOUR LANGUAGE

czwartek, 13 września 2012

DIY pluszak :p

Hej :) pokaze wam jak samemu wykonac smieszneko miśka . W internecie znajdziecie kilka wersji ja wam pokaze jak wykonac glowke :)
Nie jestem specjalistka w szyciu ale co tam :) wazne zeby sie podobalo :)
Potrzebujemy:
skarpetki ,bądz jakiegos materiału
markera
waty
kordonek i nitkę
igłę
guziczki
1.Odrysowuje kształt głowki

2. Wycinam kontur oraz obcinam dolną częśc skarpetki

3. Igłą i nitką zszywam ze sobą rozcięte kontury głowki.




4.przekładam skarpetkę na drugą stronę tzn wyciągam środek (na lewą strone )
5. Wypycham środek watą

6. Zszywam doł głowki kordonkiem

Następnie już potrzebna jest Wasza inwencja twórcza .Ja wybralam taki motyw :P

Naszyłam inny materiał na skarpetkę i przyszyłam dwa guziczki i dodalam koronkę

Efekt koncowy jest taki :)
Przepraszam że zdjecie jest odwrócone
mam nadziej ,że się spodobało 
zachęcam Was do wykonania swojego pluszaczka 
Buzka 
Aga 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz