CHOOSE YOUR LANGUAGE

czwartek, 3 stycznia 2013

# najpotrzebniejsze rzeczy w torebce na impreze lub na wyjscie :)

Hej kochane! Ja ostatnio najczesciej nosze mala torebke na ramie , poniewaz tak mi jest najwygodniej i zupelnie wystarcza mi miejsca na najpotrzebniejsze rzeczy . Dlatego w dzisiejszym poscie chcialabym wam pomoc i pokazac co takiego ja zabieram ze soba do malej torebeczki :) zapraszam .


Torebka :
                                                                     Czarna : Primark
                                                                    Bezowa: Stradivarius






a tutaj moje niezbędniki :):)



1. telefon - oczywiscie bez telefonu nigdzie się nie ruszam :)

2. korektor - jesli idziecie na impreze to warto zabrac go ze sobą, żeby zakryc nasze niespodziewane niedoskonałości :) ;)

3. błyszczyk i szminka - do poprawienia naszego makijazu

4. mini maskara- to oczywiscie według waszego uznania , ale jesli wybieracie się na
jakies dłuższe party :P to warto ją mieć ze sobą

5. gumka do włosów - jesli macie długie włosy na pewno wiecie ,że bardzo często gumka do włosów się przydaję . Ja mam bardzo gęste wlosy i wiem jak to jest byc cała czerwona od ciepła ( albo włosy wpadające do jedzenia blee )

6. woreczek - mi on zastępuje często portfel - jest o wiele lzejszy( oczywiscie moze nie na zakupy bo nie ma za duzo miejsca na karte itp, ale na wyjscie na impreze etc idealny ! )

7. mini perfum - ach no żebysmy ładnie pachniały przecież ! :DDD

8. zel antybakteryjny - chyba nikt nie lubi miec brudnych rąk , dlatego jesli
poruszacie sie komunikacją miejską itp. to to jest bardzo ważne.


A jakie są wasze niezbędne rzeczy?
piszcie proszę w komentarzach !!
buziaki
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz