CHOOSE YOUR LANGUAGE

niedziela, 18 listopada 2012

Fall TAG / Jesienny TAG


Jesienny tag :

Hej ! Dzisaj luźny post . Tag jesienny ! <3 Pytania zmienilam troche,ale mam nadzieje,
ze i tak wam sie spodoba !!!!
Enjoy !


Pytania:.
1. Jaka jest twoja ulubiona pomadka/ produkty do ust na jesień?
2. Jakie sa twoje ulubione lakier do paznokci?
3. Jaki jest twój ulubiony ciepły drink/napój?
4. Jaki jest twoj ulubiony zapach świeczki na jesień?

5. Jaki jest twoj ulubiony szal, akcesoraia na jesien?
6. Czy bylaś/byłeś kiedyś w Domu Strachów, na imprezie Hallowieen czy w Halloween Park?

7. Jaki jest twoj ulubiony film na jesień?
8.Jakie sa twoje lubione słodycze na jesień?
9. Jaki jest twoj strój na jesienne dni ?
10. Co najbardziej uwielbiasz na jesieni?


1. Moja ulubiona pomadka to po prostu balsam do ust. 
W chłodne , jesienne dni usta są spierzchniete i suche.
Dla mnie N*1 jest Nivea Vitamin Shake
Jako szminka do ust ostatnio przypadla mi do gustu pomadka z Inglota 23.

2. Lakiery : Ja stawiam na minimalizm .
Jak już maluje paznokcie to uzywam Essie Mademoiselle.
W weekendy idealnym jesiennym kolorem jest Sephora L36/
Idealna śliwka . Cudny kolor !


*******
3. Ciepły napój na chłodne dni to z pewnością herbata.
Moją ulubiona to Lipton z dodatkiem soku malinowego .
Pychaaa



4. Ostatnio pokazywałam Wam te świeczki. Stoją na moim parapecie, ale cudownie pachną.
Ostanio uwielbiam moja starą swieczke z Ikei wanilia.
 W Calym pokoju roznosi sie zapach wanilli. mniam <3



5. Ulubionym szalem jest moj komin z Reserved. Uwielbiam go.
Jest śliczny i bardzo wydodny.
<3

********
6. Kiedys chodziłam na imprezy Halloween , teraz nie .

*******
7. Nie mam filmu takiego na jesien , ale ostatnio ogladałam Skyfall.
Był super + uwielbiam Bonda . 007
:*

*********

8.
Uwielbiam ciasta i słodycze. A na jesień to najbardziej pierniki , ale każde ciasto jest dobre ,aby je
zjeść :p
mniaaam .
Uwielbiam serniki z Coffeheaven i Mc Cafe.


9. Na jesień nie ma nic lepszego niż ciepłe swetry.
Ja osobiscie jestem swetromaniaczka. Te akurat kupiłam bedac w Berlinie w Primarku.
Sa piekne.

*****
10. Co lubie w jesieni ?
Atmosfere , kolory lisci , i nastroj .
Lubie, gdy jest cieplo,ale w jesien mozna schowac sie pod kocyk z goraca herbata
i troche odpoczac.

Buziaki
Aga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz