CHOOSE YOUR LANGUAGE

poniedziałek, 22 października 2012

#1 ulubiency ostatnich miesiecy by Aga

Hej!  W tym poscie pokaże Wam produkty ,które bardzo mi się spodobały i pomogły :) Większość z nich używam juz bardzo długo i są moimi must have . Zapraszam
* włosy :
1. Mythic Oil Loreal - mój ukochany olejek do włosów,który nadaje moim włosom blask i świetnie
dba o nasze końcówki. Mam go juz od roku i nie wyobrażam sobie go nie używać.
Końcówki są gładkie i nie rozdwajają się ! :D
2. Tangle Teezer mój zakup roku . Chyba jak wiele osób
nie byłam przekonana co do jego zakupu ,ale stwierdziłam ,ze warto spórbować ,bo slyszałam wiele pozytywnych recenzji . I okazało się ,że na prawde warto . Kiedyś miałam straszny problem z plączącymi się włosami , od kiedy mam tą szczotkę zadne kołtuny są mi niestraszne.
Pomino tego ,że niesamowicie rozczesuje włosy to nie wiem jak to mozliwe ,ale w moim przypadku tez je wygładza. Polecam !!!!!!!
* twarz
1. Jeśli chodzi o pielęgnacje cery to ja uzywać Normadermy z Vichy. Jest warta swojej ceny .
Nie mam dzięki niej dużego problemu z wypryskami .
2. Bioderma - bardzo znany płyn do demakijażu . Ja go bardzo lubię i w tym miesiącu dośc często go uzywałam . :D


* make up :P
1. Mój ulubiony róż w kremie z Topshop ( head over heels ) - uwielbiam go za kolor i za to ,że pięknie się trzyma.
Niestety minus jest taki ,że na powierzchni gromadzi sie kurz ,który trzeba scierać pozniej :(

2. Ostatnio znowu powróciłam do mojego korektora również z Topshop ( odcień Medium).  Ma dosc kremową konsystencje i świetnie maskuje niedoskonałości ( bardzo ładnie zakrywa podkrążone oczy )


*kremy
1. Synergen - krem do rąk .Nie zawiera parabenów z tego co przeczytałam w składzie.
Ja go lubię za to ,ze fajnie odświerza dlonie . Może nie robie cudów z nimi ,ale przynajmniej nie są suche :*

2. olejek kokosowy .Ma naturalny sklad. 100 % eco. Zadnych parabenów, PEG,barwników.
bardzo dobrze nawilża skórę . Pomaga w walce z rozstępami ! Nic dodać nic ująć ,po prostu swietny produkt.


1. blyszczyk Victoria's secret ( Slice of Heaven )- śliczny błyszczyk nadaje ustom blask .
Zawiera malenkie drobinki . Super na codzien  !

2. Lakier Sephora L 36 śliczny jesienny kolor bardzo modny w tym sezonie .

3. Sephora mgiełka Lagon - idealny zapach ,aby sie odświerzyć, na chłodniejsze dni .

Wszystkie opinie to tylko i wyłącznie moje zdanie i przemyślenia.

Buziaki
Aga


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz