CHOOSE YOUR LANGUAGE

piątek, 14 grudnia 2012

Christmas presents!!!!! - propozycje prezentow

Hej kochani ! W tym poscie pokaze Wam moje propozycje na prezenty swiateczne. Mam nadzieje, ze przypadna Wam do gustu i pomoga jesli nie macie jeszcze prezentow.
Zapraszam!


PERFUMY:
Każda z nas chyba lubie dostawać piękne perfumy . Dlatego jeśli znacie gust "zapachowy" obdarowywanej osoby , z pewnością bedzie to strzał w 10-tke.



BOBMKI DIY
: pierwszą zrobiłam Decoupagem
drugą z trójkątnych kawałków wstążki.
Obie są śliczne i jesli lubicie robótki ręczne to z pewnościa bedzie to
prezent od serca.






PŁYN DO KĄPIELI
To bardzo prosty, ale funkcjonalny prezent.
Ja mini "karawkę" dostałam w Nanu Nana za ok.12 zł (?)
przelałam do tego po prostu płyn do kąpieli. :D
Bardzo fajnym sposobem też na kosmetyki DIY jest pilling cukrowy ( cukier, troszkę oleju i jakis aromat zapachowy).


OZDOBA ŚWIĄTECZNA
W poprzednim poscie pokazywałam wam jak wykonac taką choinkę.
Jest to bardzo prosta do wykonania choinka z makaronu,
która świetnie współgra ze złotym sprayem .


 KOSMETYKI :
Wiem ,że po tym pudełeczku nie widać, ale w środku znajdują sie właśnie kosmetyki.
cienie, bronzery, pudry , róże to każdej uwielbiającej kosmetyki dziewczynie sprawi  radość.


NOTATNIK / KALENDARZ
 Nic dodać nic ując .
Osoby poukładane i zorganizowane na pewno sie ucieszą ,
a te mniej zoorganizowane w końcu bedą miały szanse na ogarniecie wszystkich spraw. :PP


ŚWIECZKI
dla miłośników pięknych, klimatycznych zapachów. !


PAPETERIA
W Tk Maxx mozna dostać sliczne zestawy kartek w kolorze tiffany blue .
Warto sprawdzić


Kochani to tylko część z moich propozycji ,więc jesli macie jakies pytania to piszcie w komentarzach ,
na pewno odpowiem !!!!
Buziaki
Merry Christmas
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz